• Mitt medlemskap
  • Nettstedskart
  • Presserom
  • English
  •  

Søk



Rammeavtale med QuestBack

Publisert 11.06.12 av Bjørn Ove Fjellandsbø

NHO Service har valgt å inngå en rammeavtale med QuestBack. Dette for å kunne tilby QuestBacks produkter som en medlemsfordel til sine medlemsbedrifter til en godt rabattert pris, samt at administrasjonen i NHO Service vil bruke produktene i løpende kommunikasjonsarbeid.

Medlemsbedriftene vil i hovedsak bruke Questback til å gjennomføre undersøkelser om medarbeidertilfredshet og kundetilfredshet. NHO Service vil benytte Questback som et verktøy til å gjennomføre ulike spørreundersøkelser blant medlemsbedrifter, både i forhold til hvor fornøyde medlemmene er med medlemstilbudet samt NHOs løpende informasjonsarbeid. I tillegg til dette vil de gjennomføre undersøkelser knyttet til ulike næringspolitiske spørsmål.

 

- Flere medarbeidere i NHO Service sin administrasjon har erfaring med Questback fra tidligere. Questback er markedsledende med sine funksjonelle og brukervennlige produkter, og vi ser frem til å ta disse i bruk. Vi håper og tror at våre medlemsbedrifter vil gjøre bruk av rammeavtalen som gir dem gode rabatter på Questback sine produkter. Flere av medlemsbedriftene er kunder av Questback i dag, og vi tror stadig flere vil komme til nå som vi har fremforhandlet gode betingelser via denne rammeavtalen, sier Bjørn Ove Fjellandsbø, kommunikasjonssjef i NHO Service.

 

- Mange bruksområder
Frode Stordal, NHO Service sin kundekontakt i QuestBack, har tro på at organisasjonen vil ha stor nytte av å bruke QuestBack:

- NHO Service har potensielt mange bruksområder for undersøkelser, og vi vil bistå dem så godt vi kan med å samle inn feedback og sette dette i system. Vi har flere dyktige rådgivere og et eget opplæringsteam som gjennomfører ulike kurs og workshops med våre kunder. I tillegg til dette tilbyr vi gratis support og kvalitetssikring, noe som er verdt å benytte seg av. Vi ser fram til et spennende samarbeid, og håper at bruken av QuestBack vil gi ny innsikt som kan forbedre deres interne og eksterne prosesser, sier Frode Stordal.

 

QuestBack AS er Europas ledende tilbyder av Enterprise Feedback Management og online spørreundersøkelser – webbaserte tjenester for relasjonsutvikling gjennom innhenting, analyse og oppfølging av forretningskritisk informasjon.

 

Nærmere informasjon
For nærmere informasjon om rammeavtalen, kontakt kommunikasjonssjef Bjørn Ove Fjellandsbø på e-post bof@nhoservice.no


Detaljer om rammeavtalen er også publisert på Min Side.

 

Les her for mer informasjon om QuestBack.

Kontaktpersoner

Verktøylinje